tiistai 11. lokakuuta 2016

Ihana Syksy

Syksyssä on aina ollut itselle jotain taikaa, pimenevät illat ja syksyn mukana tuomat uudet jutut.
Teetä alkaa kulumaan kovaa tahtia, ja kirjojakin olisi kiva käpertyä lukemaan. Ja telkkariohjelmat! :D Me ollaan miehen kanssa nautiskeltu Ex-onnellisista ja Enstireffit alttarilla, tottakai. Marja Hintikka Livekin alkaa kohta, jee! Millonhan mulla olisi ollut näin monta ohjelmaa seurattavana!


"Töttöröö! Näin mä nukun. Äiti ois halunnu lähtee jo kerhoon, mutta mua poikkeuksellisesti nukutti."



Nyt kotona tytön kanssa ollessakin on kiva, että välillä on myös nitä itselle tärkeitä juttuja ja menemisiä. Lapsen "harrastukset" ovat kivoja ja mielekkeitä toki nekin, mutta eivät ne ihan ole se oma henkireikä ;) Omien intressien puitteissa on tullut alotettua kirkkokuoro ja Aktiivisen synnytyksen paikallistoiminta täällä Lappeenrannassa. Molemmat on tosi ihania!


Tytön kanssa tulee arkisin puuhattua myös kaikenlaista. Onneksi täällä on vaunujen kanssa ilmaista matkustaa paikallisbussissa, niin pääsee kaikkiin kerhoihin ja muihin menoihin kätevästi :) Ei varmasti tulisi ihan niin usein käytyä, jos se kustantaisi jotain joka kerta.

Lappeenrannasta löytyy kyllä mun mielestä hyvin kaikkea puuhaa lapsen kanssa, ja nimenomaan ilmaista sellaista. Perhekerhoa, taaperokerhoa, vauvakerhoa, perhekahvilaa, kirkkomuskaria, avointa päiväkotia. Uutena täällä on ainakin Imetyksen tuen Maitokahvilat, ja toki myös Aktiivisen synnytyksen keskusteluillat ;) Maksullisista menoista mulla ei ole kokemusta, nämä tämänhetkiset ovat riittäneet meille hyvin.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti